Porin Palloilijat

Porin Palloilijat ry
3.11.2014 klo 10.00

Tiedote: PoPa jatkaa Juho Lehtosen komennossa

Porin Palloilijat on solminut yksivuotisen jatkosopimuksen päävalmentaja Juho Lehtosen kanssa. Lehtonen tuli PoPan jalkapallon edustusjoukkueen päävalmentajaksi kaudeksi 2014. Useimmiten täysin ylivoimaisia otteita esittäneen PoPan viime kausi päättyi harmittavasti Satakunnan Kutosen toiselle sijalle. Sarjanousun kariutumisesta huolimatta sekä seura että Lehtonen olivat tyytyväisiä yhteistyöhön ja jatkosta oli helppo sopia.

"Juhon ansiosta pystyimme ottamaan urheilupuolella askeleen eteenpäin", sanoo Porin Palloilijat ry:n puheenjohtaja Toni Järvi. "Juho on intohimoinen futismies ja hänellä on vielä paljon annettavaa edustusjoukkueellemme ja koko seuralle. Olemme onnekkaita, kun meillä on tällä sarjatasolla hänen tasoisensa valmentaja."

Lehtosella on vankka jalkapallotausta sekä pelaajana että valmentajana. Pelaajaurallaan hän on edustanut muiden muassa FC Jazzia ja Musan Salamaa, ja valmennuskokemusta hänellä on Luvian Vedosta ja FC Jazzista. Lisäksi Lehtonen on suorittanut UEFA:n B-valmentajalisenssin.

"Tosi positiiviset fiilikset ekasta kaudesta ja projekti on saatu hienosti startattua. Vaikka nousu sarjaporrasta ylemmäs ei toteutunutkaan, niin mentiin monella osa-alueella eteenpäin", toteaa Juho Lehtonen.

"Jatkan mielelläni PoPan edustusjoukkueen valmentajana. Ydinryhmä pysyy hyvin kasassa, joten uskon, että mennään ensi kaudella vielä kovempaa eteenpäin. Mielenkiintoinen tulevaisuus häämöttää!" PoPan edustusjoukkue aloittaa harjoittelun seuraavaa kautta varten tammikuussa 2015.

Toni Järvi, seuran puheenjohtaja, p. 040 8347958, jarvi.toni@gmail.com
Juho Lehtonen, edustusjoukkueen päävalmentaja, p. 040 5029216, jlehtonen14@gmail.com

Sivuston toteutus | Kukumo Creative